Tak jsem to ještě trochu upravil podle vašich připomínek:

  - domy jsou šedé
  - řeka je modřejší
  - cyklostezka je fialová
  - track je hnědější
  - ikonky jsou velikostně cca stejné

Nicméně stále nejsem s výsledkem příliš spokojen. Skoro bych řekl, že čím více
do toho vrtám, tím víc chyb tam vidím, ale nejsem schopen je nějak uspokojivě
opravit. Konkrétně barva domů pořád není „to ono“, cyklostezka taky ne, zelené
plochy příliš svítí... Z tištěných map se špatně opisuje, protože na papíře to
vyzní jinak než na obrazovce.

Co bych taky ještě rád, jsou ty přerušované nezpevněné cesty - to se mi ale
zatím nějak nepodařilo odhalit, jak to udělat, pořád to přebíjí nějaká souvislá
čára. Rozlišení povrchů by bylo taky fajn, ale to je zase hraní si s barvami,
takže to chce vyladit ty stávající.

Teď na to nebudu mít moc času, tak to asi dám k ledu a později to snad
dokončím.
Nebo jestli chcete někdo pokračovat a pak třeba i protlačit do OSM, vůbec se
tomu nebráním :-)

Vojta:
Pokyd je můj dávný projekt. Díky za pochvalu ;-) Zvláštní, že byl Pokyd asi
docela rozšířen, protože čas od času zjistím, že ho znají lidi nejrůznějších
profesí a věku, u kterých bych to ani nečekal. To je milé :-)