Zdravím,

Aleš Janda napsal(a):
>  > Jinak se mi to líbí víc než půsovní Osmarenderer, ale stále míň než Mapnik.
>
> V čem konkrétně se Vám zdá Mapnik hezčí? Napadá mě, že by chodníky a „path“
> asi
> byly lepší jako v Mapniku - tedy jedna přerušovaná čára, jinak se mi to zdá
> minimálně srovnatelné. Samozřejmě je to věc vkusu.

Jak se mi co líbí byl pouze subjektivní dojem z těch screenshotů, ale
když jsem se nad tím zamyslel, tak je to zřejmě proto, že je Mapnik dle
mého názoru "víc podobný" turistickým mapám KČT, případně i podrobným
automapám, zejména barvami, ale i symboly. Hlavně na domech je to vidět
- klasické turistické mapy mají jednotlivé domy i bloky šedou laděnou
mírně do teplých barev (dle mého monitoru) bez ohraničení. Mapnik to má
stejně, jen trochu jinou šedou. Osmarenderer sice kontrastně, ale pro mě
dost nepříjemně jakousi béžovou s modrým okrajem (koho tahle kombinace
napadla?). Vaše hnědá-oranžová s jemným okrajem je sice lepší, ale
přesto mi jaksi není tak pohodlná. Pravděpodobně se však jedná jen o zvyk.
Jinak jsem si všiml další věci - na vašem renderu máte tři různé odstíny
zelené, nemyslím že je to dobrý nápad, když si představím jak luštím
jaká zelená je jaká někde na sluníčku na turistické GPS.  Navíc modrá
pro vodu je taky trochu do zelena. Otázka je samozřejmě pro co má být
tento render určený, turistu zajímá něco jiného než např. řidiče
náklaďáku a dělat vzhled pro všechny bude vždy velkým kompromisem.
Nicméně berte to jako (místy snad i konstruktivní) kritiku, je určitě
dobře, že se někdo snaží vylepšovat i vzhled.

Vojta

P.S. O.T.: U Pokydu od Kýblsoftu a souvisejících her jsem kdysi strávil
dlouhé hodiny, tak pokud s jeho vývojem (dle umístění renderů) máte co
do činění, tak to berte jako pochvalu :)