To není pravda. Pokud jsou dva ploty přes sebe, tak je čára o něco tlustší
(málo ale je to znát) - v [1] je blok s šipkou kreslen se zdvojenými
ploty, kdežto blok napravo je kreslen s jednoduchými ploty, a zahrada je
udělaná jen kolem dokola. To je taky důvod, proč jsem v předchozím
příspěvku navrhoval jiné způsoby značení zahrad.
Dá se udělat i to, že zahrada není oplocená ze všech stran - stačí udělat
multipolygon, a na straně bez oplocení se udělá way bez tagů, která je
součástí relace.

[1]
http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.104113&mlon=14.377887&zoom=18&layers=B000FTF

--