Je tam jen jeden, a udělal jsem to já. Nevěděl jsem, jak to dělat, a dělal
jsem pokusy. Teď už to vím, akorát jsem to ještě nepředělal.
Dvoubaráky jsou správně vyřešené například na [1].

Jak jsem napsal - sémanticky správně je, myslím, udělat multipolygon pro
každou zahradu, a pokud se s tím nechci tolik patlat, tak udělat jednu
zahradu pro celý blok (což se vykresluje stejně.

[1]
http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.102847&mlon=14.382457&zoom=18&layers=B000FTF

--
Petr Dlouhý