Ahoj!

> Mně to přijde zase rozumný. Cílem je, aby ta mapa byla co nejvíc
> používaná, tedy i subjekty, které nemají zájem na tom, aby některá data

Kdyby bylo cilem aby mapa byla co nejvic _pouzivana_, tak bychom
pouzili BSD licenci nebo public domain. Tohle ale mym cilem _neni_,
proto se mi libi CC-BY-SA. Prijde mi fair ze kdyz nekdo chce pouzivat
vysledky moji prace, muzu zase ja pouzivat vysledky jeho (aka
GPL). Pokud to tem subjektum nevoni, at se poohlidnou nekde jinde.

> A co se týče Linuxu, tak to klidně spadne někam do contrib nebo non-free
> větve. Při instalaci balíčku zobrazit licenci je běžně používané.

Proc bych se mel otravovat s contribem/non-free pro projekt kterej
jsem pomahal delat? Oops?
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html