Dne 5.1.2010 21:48, hanoj napsal(a):

> *** jenze jakkoliv pracovat s datasetem, kde je neco v polygonech,
> neco v bodech a neco nekdo zapomnel v liniich je velmi neprakticke...
>
> Hmm, podle wiki je mozne oboji..
> asi se snad smirim s tim, ze je to dalsi -1 pro pouziti dat.

Podle wiki ma prednost polygon, je to tak i logicke a na vazbu 1:N jsem
mozna narazil, ale spis velice vyjimecne. Panelak kreslim jako N vedle
sebe stojicich domu, ostatne v katastru je to stejne. Navrch ten import
neni zrovna presny, narazil jsem na nemalo bodu ktere byly i o nekolik
domu mimo bod s danym CP v katastru, takze pokud to nekdo rozkresluje na
jednotlive domy ... .

Tam kde kreslim body nejsou => nemusim to resit, ale IMO je bez ohledu
na mozna obtiznejsi zpracovani spravnejsi aby adresa byla na polygonu
toho domu. Jediny dum muze byt totiz celkem rozsahly a pak bod umisteny
kdekoli neodpovida tomu ze uz sem dorazil k cili.

Pokud jsem to dobre pochopil, tak adresni body jsou takova "znouze
cnost" prave kvuli importum, pripadne moznosti je generovat ve velkem
mnoztvi velice rychle.