>  Už to umí tu výšku baráku (např. ty baráky na Žižkově už se zobrazují) -
> napřed
>  se podívám na building:height. Není-li nastavena, pak se podívám na

Nekde se pouziva samotne "height", viz.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:height misto "building:height",
takze to by chtelo kontrolovat taky.

>  building:levels. Je-li ta, výšku spočítám jako (počet_pater + 1) * 3 metry.
>  Není-li nastaveno ani to (standardní případ), výška je 4 metry.

building:levels je pocet podlazi (tedy vcetne prizemi), ne pater,
takze pokud to "+ 1" neni mineno jako vyska strechy, tak je to spatne
:).

Tedy maly prizemni baracek bez dalsich pater ma building:levels=1 a
jeho vyska bude spis 3 metry nez 6.

>  Také jsem odstranil některé textury a zvýšil kvalitu JPG, už by to nemělo
> tolik
>  práskat do očí - nicméně stále je JPG asi 2x menší než PNG.
>
>  Teď postupně budu přidávat featury (dálnice, různá území…) a pak uvidím co
> dál

Mohly by jit pridavat mosty (bridge=yes..), pripadne ploty a zdi
(barrier=fence/wall/....), nastupiste (railway:platform)

A vyresit korektne vrstvy - treba u masarykova nadrazi v realite je
magistrala na moste nad kolejemi, ne pod nima jak je videt na obrazku
:)

Mozna i nejak znacit tunely (aby se dalo poznat ze je to tunel...)

Martin