Ahoj,

 > kostelům bych dal jako standard např. dvojnásobnou výšku

Stalo se.

 > při pohledu na České Budějovice chybí černá věž (amenity=tower)

Doplnil jsem, přerenderoval jsem. Nyní se tedy zobrazují i věže (amenity=tower
man_made=tower).

U těch budov souhlasím s Petrem Kadlecem, tag building=yes by tam měl být
vždycky. Nebo podle navržených tagů -
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Building - lze dát i
building=něco, ale zatím se to asi nijak jinak nerenderuje. Každopádně teď
kreslím budovu všude, kde je building s libovolnou hodnotou.

Díky za postřehy.

Jinak zrovna jsem renderování trochu zesvětlil (a stín jde na druhou stranu).
Zdá se mi to hezčí, ale chvíli budou dlaždice různobarevné :-)

Aleš Janda