On 21.2.2010 17:21, MP napsal/a:

> Nekde se pouziva samotne "height", viz.
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:height misto "building:height",
> takze to by chtelo kontrolovat taky.

Díky, tohle doplním. Asi bude mít ale building:height přednost před height
samotným.

> building:levels je pocet podlazi (tedy vcetne prizemi), ne pater,
> takze pokud to "+ 1" neni mineno jako vyska strechy, tak je to spatne
> :).
 > Tedy maly prizemni baracek bez dalsich pater ma building:levels=1 a
 > jeho vyska bude spis 3 metry nez 6.

Asi máte pravdu, díky. Tohle mě celkem zarazilo. Co jsem se díval, tak se to
značí různě - http://en.wikipedia.org/wiki/Storey - ale nakonec jsem na
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Proposed_features/Building_attributes#building:levels

našel zdůvodnění „A British house with floor 0 and floor 1 has two levels, an
American house with floor 1 and floor 2 has two levels, so it's
building:levels=2 for both.“, takže asi ano, je to počet podlaží. Takže ten
výpočet upravím (a domy v mém okolí přetaguju ;-)).

> Mohly by jit pridavat mosty (bridge=yes..), pripadne ploty a zdi
> (barrier=fence/wall/....), nastupiste (railway:platform)

Ty mosty budou perlička, protože to budu vykreslovat nad terénem (a musím to
nějak spojit s navazujícími silnicemi). Každopádně vyřešení mostů, tunelů a
tagu
layer bude chtít ještě trochu práce - teď každý element vykresluji de facto bez
informací o ostatních - jakmile ale jsou třeba dva mosty nad sebou, musím to
nějak přehodnotit - s tím bude ještě trochu práce :-)

Aleš Janda