Ahoj,

> Tak dalsi pripominka, namesti/pesi zony se renederujou cerne, kdyz uz
> tak by to chtelo svetle sedou (jako dlazebni kostky ;) ) nebo tak neco.

To je dobrá připomínka, díky. Zkusil jsem si to a vypadá to dobře, takže nyní
se
náměstí apod. renderují šedě. Konkrétně centrum Prahy jsem už takto
přerenderoval :-)

> V centru Prahy napr. nebo hrad. Jinak pekna ukazka layer a jeho
> nerespektovani je hlavni nadrazi, magistrala vede rovnou skrz budovu.
> Tohle by chtelo optimalne nejak kombinovat s terenem a layer pouzivat u
> budov jako posunovadlo +-3m nahoru dolu ?

Ano, koukám, že u toho Hlavního nádraží je to masakr :-) Zatím jsem pořád
nedomyslel co s tím, v jaké to má být výšce. Když to posunu paušálně o 3 metry,
tak ano, spousta případů se tím vyřeší. Jenže layer se někdy používá spíš jako
vodítko pro 2D renderer, ani to třeba nemusí být výše. Zrovna třeba u toho
Hlavního nádraží v Praze v parku je malý prostor s layer=1
kde ale nic vyvýšeného není. (Přiznám se, že zrovna v tomto konkrétním případě
je mi důvod použití layer neznámý). Pak je možnost zkontrolovat všechny cesty,
které vedou pod/nad danou cestou a podle toho rozhodnout výšku. Nicméně těch
cest může být velice mnoho a kontrola o složitosti n*n nemusí být přijatelná…
:-( Každopádně toto je problém a bez toho mapa nikdy nebude vypadat dobře.

Takže jestli má někdo nějaký nápad, sem s ním :-)

Aleš Janda