Dne 30.5.2010 23:09, hanoj napsal(a):

> *** D+R="motorway" se delalo od prvopocatku a to proto (viz R46, R35),
> ze navrhovani, vystavba a provoz silnic D a R lisi jen minimalne.
>
> Rozdil mezi Vicepruhovou "jednickou" je ale vuci "Rychlostni silnici"
> dosti vyznamny jak konstrukcne tak provozem.
>
> Takze tvoje uprava mi neprijde az tak uzasna, ale chapu ze 10 lidi ma
> 10 ruznych zpusobu jak sestavit kategorie pro tridy komunikaci.
>
> ha
> hanoj

Spis jde o to, aby se to potencielne dalo renederovat, coz se v pripade
znaceni jako dalnice neda + sladeni s okolnima zemema, ktery to tak maj
rozdeleny. To ze technicky je nekdy R v lepsim stavu (jak udrzbou tak
sirkou vozovky ...) nez D je jina vec. A proto to sem pisu, abysme si to
nemenili vzajemne a nako se dohodli, ac sem to na wiki predelal. Protoze
ted to vypada tak, ze tu mame jednu dalnici vedle druhy, z cehoz musi
byt potencialni uzivatel z ciziny, neznaly pomeru v CR asi celkem
vyjeven, v okamziku kdy na takovou "dalnici" najede a zjisti, cemu ze se
tady rika dalnice ;).