On 30.5.2010 14:40, Petr Kadlec wrote:

> Až do teď jsem si myslel, že ten systém aspoň v hrubých obrysech
> chápu: primární značení je podle fyzické charakteristiky silnice, to,
> jestli je na ní omezen provoz jen pro motorová vozidla či ne, se značí
> dodatečným tagem. Viz
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cz:Czechia_roads_tagging
>
> Teď v tom ale mám zmatek. Jedná se tedy o změnu systému, kdy odteď je
> primárním kritériem status silnice, takže _všechny_ silnice pro
> motorová vozidla jsou teď trunk (a motorway=dálnice)? To by znamenalo
> přetagovat třeba Jižní spojku, která je (odjakživa) značená jako
> [...]

Silnice by mela byt znacena podle typu, jak je vedena u spravy silnic
akomunikaci. Pokud je to Rko, tak by to melo byt trunk. Taky jsem nikdy
nechapal, proc se to u nas Rko znaci jako motorway.

Co se tyce jizni spojky, ta rozhodne neni dalnice, mela by byt oznacena
jako trunk, taky jen OSM to ma jako dalnici, vsechny ostatni mapy jen
jako nromalni silnici.

Co se tyce navigace, tak podle OSM odhad rychlosti je temer nemozny,
protoze prave treba Rka jsou jako dalnice, take neexistuje zadne znaceni
omezeni rychlosti, nejde poznat, zda je silnice v obci nebo ne, treba
jizni spojka ma omezenou rychlost, coz tam taky tusim neni spravne.

Mike