Dne 4.6.2010 14:06, MP napsal(a):

> Rabštejn nad Střelou má asi 20 stálých obyvatel (+pár chalupářů),
> přesto má status města (ve středověku tam byl hrad a trochu větší
> osídlení, dnes tam moc lidí není, ale status města zůstal). Takových
> "pidiměst" (pod 1000 obyvatel) je víc, byť ne tak malých. Tam by zase
> asi nechtělo cpát do nich town, byť mají status města, protože jsou
> pak tyto pidiměsta vidět už od příliš velkého zoomu.

To neni ovsem problem znaceni,ale problem renederu. Rabstejn je naprosto
spravne town, a reneder si muze pouzit tag s poctem obyvatel (pokud
bude).  Stejne je to renederovany spatne, protoze casto vedle sebe
existuje nekolik polozek town a jako napotvoru je pri odzoomovani
renederovany to nejmensi z nich. Tudiz lepe je naucit mapnik brat ohled
na pocet obyvatel a to s tim, ze pokud neni, tak ma dana obec rozhodne
min obyvatel, nez ta, ktera ten pocet definovany ma.