Dne So 19. června 2010 Petr Holub napsal(a):

> Preview mtb:scale je tady:
> http://tchor.fi.muni.cz:8080/

Super! Přesně takovou mapu jsem hledal. Doufám, že ji umístíte někde natrvalo.
Díky!

Jediné co mi vadí je, že zobrazení turistických značek a mtb:scale překrývá
cestu, která je pod nimi. To je ale problém i na opentracksmap. Nejde tedy
třeba rozlišit, jestli značka vede po pěšině, nebo nějaké cestě
(highway=track).  Nešlo by to upravit tak, aby se ty značky a vykreslovaly
vedle cesty a ne přes ní? Nevím jestli jste to tu už neřešili, ale v historii
se mi to nepodařilo najít.

Jan Kouba