Dne 21.6.2010 15:48, Radek Bartoň napsal(a):

> Předpokládám, že šlo, ale raději bych počkal, až se to dostane do stabilního
> Mapniku. Už takhle renderd dost často padá.
>
> BTW: Nemá někdo zkušenosti s tím, že kdyz smažu a znovu vytvořím PgSQL
> tabulku
> (myslím, že stačí i DELETE FROM) za běhu renderd, tak renderd spadne?
> Respektive jak se toho vyvarovat?

Zdravim,
pokud se smazne tabulka, je to jasny, stim se nic delat neda ;), pokud
tomu vadi delete dat, je chyba v zamykani - nejspis mu vadi ze mu pod
rukama zmizi zaznam. Ovsem otazka je pricina toho padu, muze to taky byt
tim, ze v tu chvili je vic zatizenej CPU => zvedne se latence a reneder
chcipne (coz je jeho chyba). Pokud to zbuchne kvuli datum, tak by se
tomu dalo vyhnout tak, ze se nebude mazat v okoli dat ktera zrovna
zpracovava, ale tam je dalsi potiz, SQL nezamyka vetsinou rows ale
pages, kde muzou byt obecne data uplne nahodne. Lepe samo vynutit zamek
z druhy strany => nemelo by to jit smazat (minimalne ne dokud se s daty
pracuje).