Dne pondělí 21 Červen 2010 16:15:12 jzvc napsal(a):

> Zdravim,
> pokud se smazne tabulka, je to jasny, stim se nic delat neda ;), pokud
> tomu vadi delete dat, je chyba v zamykani - nejspis mu vadi ze mu pod
> rukama zmizi zaznam. Ovsem otazka je pricina toho padu, muze to taky byt
> tim, ze v tu chvili je vic zatizenej CPU => zvedne se latence a reneder
> chcipne (coz je jeho chyba). Pokud to zbuchne kvuli datum, tak by se
> tomu dalo vyhnout tak, ze se nebude mazat v okoli dat ktera zrovna
> zpracovava, ale tam je dalsi potiz, SQL nezamyka vetsinou rows ale
> [...]

Jasně, to mě mohlo napadnout. Nějak jsem implictně počítal s tím, že se to
zamkne automaticky. Prostě zamknu celou tabulku a bude, stejne se to děje při
importu dat.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: black...@post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: black...@jabber.cz