Zdravím,

s rostoucím rozsahem map (mapových dlaždic pro TangoGPS) stažených v telefonu
začíná být můj updatovací bashový skriptík poněkud nedostatečný ...

nevěděl by někdo o něčem šikovném, co by se dalo na Freeruneru použít?

případně nějaký zde přítomný programátor, nejlépe asi pythonista, nebyl by tak
hodný a nespíchnul by za dlouhých jarních večerů něco?

hlavní problém s mým skriptem je ten, že pro každou dlaždici volá znovu curl,
což je úděsná režije jednak na straně skriptu (spuštění procesu), jednak
síťová, protože se znovu otvírá spojení

nechci po tom nic závratného, jen aby prošel adresářovou strukturu a každý
soubor se znovu pokusil stáhnout s If-Modified-Since, tzn. aby se posílalo jen
to, co je na serveru aktualizované, ať se zbytečně nezatěžuje (což o to, u mě
by to bylo jedno, linku na to mám, času přes noc dost, ale provozovatelé
serverů by mě asi neměli rádi ... :-))

přitom ne vše je všude dostupné, takže pokud se dlaždici nepodaří stáhnout
(404 not found apod.), tak by měl umět fallback na jiný zdroj

K.