Dobré ráno

On Thu, Apr 21, 2011 at 11:31:00AM +0200, Karel Volný wrote:
> nechci po tom nic závratného, jen aby prošel adresářovou strukturu a každý
> soubor se znovu pokusil stáhnout s If-Modified-Since, tzn. aby se posílalo
> jen
> to, co je na serveru aktualizované, ať se zbytečně nezatěžuje (což o to, u mě
> by to bylo jedno, linku na to mám, času přes noc dost, ale provozovatelé
> serverů by mě asi neměli rádi ... :-))

Nechce se mi sice nic psát, ale líné řešení by mohlo být mezi skript a server
dát nějakou cache, řekněme polipo. On umí držet otevřené spojení mezi requesty,
takže by se vyřešilo minimálně to. Pokud ten bashový skript neumí to
if-modified-since sám, tak by to uměl taky doplnit, ale v tom případě je asi
potřeba mít mapu na disku 2* (jednou v cache).

S pozdravem

--
The human mind ordinarily operates at only ten percent of its capacity
-- the rest is overhead for the operating system

Michal 'vorner' Vaner