Já to dělal tak, že jsem ten celý adresář jednou za čas smazal a stáhnul
si co jsem potřeboval znovu. Navíc jsem aspoň odstranil ty dlaždice,
které už nepotřebuju. Přijde mi to jednodušší než tahat vše znovu a
aktualizovat to. On i ten jednoduchý dotaz na čas souboru něco zabere a
trvá to docela dlouho.