2011/5/16 Mike <m...@mikecrash.com>:
> A pokud by se udělalo nějaké API rozhraní, tak věřím tomu,
> že by tam ty data importovaly společnosti samy. Byla by to pro ně
> reklama zadarmo. Navíc by šlo třeba hledat i podle provozovatele (třeba
> vlaky ČD) a pak by stačilo, kdyby ČD mělo na stránkách jen odkaz do
> tohoto systému a nemuselo dělat vlastní vyhledávač spojení. To jsem ale
> blázen co?

No, asi jo. :-) Bylo by to samozřejmě naprosto super, ale pro mě je
zcela demotivující existence IDOSu, potažmo CHAPSu a celý princip
funkce „Celostátního informačního systému o jízdních řádech veřejné
linkové osobní dopravy“ uzavřeného pro jednu komerční společnost.
Takhle dostat se k těmhle datům a zveřejnit je skrz OSM (či příbuzný
projekt), to by bylo!

Jinak v podstatě stejnou myšlenku reprezentuje nedávno založený
projekt Transiki (http://wiki.transiki.org/), ale nevím, jestli
vykazuje vůbec nějakou aktivitu.

-- Petr Kadlec / Mormegil