Ahoj!

> Tak aspoň něco, třeba se k nim jednou přidám, pořád musím něco kutit.
> Bohužel teď moc času nemám a když nějaký najdu, tak aspoň trochu
> vylepšuju mojí navigaci. Plány velký, ale postup pomalý. Ale to je
> problém všech open projektů. Ve volném čase toho člověk moc neudělá.
> Spousta projektů tak skončila. Třeba by šla ale podpora řádů dodělat
> rovnou do té navigace. To by bylo jedinečné - spojení turistické
> navigace a řádů. Už takhle mám jedinou navigaci, která routuje i pro
> pěší po stezkách :), tak proč ne časem řády? Takhle najít si trasu

Tak to pozor, jedinou pesi navigaci rozhodne nemas, navit naviguje
pesi i kone ;-). A dokonce jsem se do ni pokusil dodelat i tu MHD, a
kdyz to oddebuguju, treba to bude i fungovat :-). Je to commitnuty na
branchi.

(na timetab.sf.net je jakasi vyhledavacka v jizdnich radech).

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html