On 16.5.2011 16:17, Petr Kadlec wrote:

> No, asi jo. :-) Bylo by to samozřejmě naprosto super, ale pro mě je
> zcela demotivující existence IDOSu, potažmo CHAPSu a celý princip
> funkce „Celostátního informačního systému o jízdních řádech veřejné
> linkové osobní dopravy“ uzavřeného pro jednu komerční společnost.
> Takhle dostat se k těmhle datům a zveřejnit je skrz OSM (či příbuzný
> projekt), to by bylo!
>
> Jinak v podstatě stejnou myšlenku reprezentuje nedávno založený
> projekt Transiki (http://wiki.transiki.org/), ale nevím, jestli
> vykazuje vůbec nějakou aktivitu.

Tak aspoň něco, třeba se k nim jednou přidám, pořád musím něco kutit.
Bohužel teď moc času nemám a když nějaký najdu, tak aspoň trochu
vylepšuju mojí navigaci. Plány velký, ale postup pomalý. Ale to je
problém všech open projektů. Ve volném čase toho člověk moc neudělá.
Spousta projektů tak skončila. Třeba by šla ale podpora řádů dodělat
rovnou do té navigace. To by bylo jedinečné - spojení turistické
navigace a řádů. Už takhle mám jedinou navigaci, která routuje i pro
pěší po stezkách :), tak proč ne časem řády? Takhle najít si trasu
(třeba i do práce) jako kombinace pěší/MHD a nebo kolo/MHD nebo porovnat
s autem :) No opravdu jsem blázen...