> U uhulu/dibavodu/uir-adr tomu verim. Co BNHELP? To byla velmi dulezita
> data, od komercni firmy. Souhlasi s OdBL? A s kazdou dalsi licenci?
> Protoze licence se ted muze zmenit treba na "libovolne komercni
> pouziti dovoleno"....
>                                                                Pavel
> --

Zrovna BNHELP jsou tak nekvalitní data, že pokaždé když na jejich zbytky
narazím, lituji že jsme je tenkrát importovali.
Když si pak vezmu jak rychle byly hotové silnice 3. třídy, tak jedničky a
dvojky by byly v tom entuziastickém období hotové max. za měsíc ručně. Jó
byla to jiná doba :-) Škoda :-(

Jinak Pavle, jsem rád, že jsi neopustil konferenci, i když už se nechceš na
projektu aktivně účastnit. Přemýšlel jsem ještě o těch importech a měl bych
na Tebe jednu prosbu. Souhlasil bys prosím s tím, aby se data, která jsi
importoval (a pouze importy, ne data na kterých jsi pracoval ručně)
přelicencovala na novou licenci?
Moje idea je taková, že bych vzal všechna data kde jsi autorem importu a
nikdo je nezměnil, nebo na nich po importu pracovali pouze "zelení"
uživatelé. Data bych smazal a vzápětí ta samá naimportoval pod speciálně
vytvořeným uživatelem (nebo více uživateli - jedním pro každý dataset).
Souhlasil bys s tím? Pokud ano, technické detaily bychom ještě doladili, teď
bych chtěl jen vědět zda se tím máme vůbec zbývat.
Díky za odpověď ať bude jakákoliv.

=TT=