Dne Čt 30. června 2011 Tomáš Tichý napsal(a):
> Zrovna BNHELP jsou tak nekvalitní data, že pokaždé když na jejich zbytky
> narazím, lituji že jsme je tenkrát importovali.
> Když si pak vezmu jak rychle byly hotové silnice 3. třídy, tak jedničky a
> dvojky by byly v tom entuziastickém období hotové max. za měsíc ručně. Jó
> byla to jiná doba :-) Škoda :-(

nezlob se na mě, na tohlento se nemůžu koukat, to jsou od tebe tak účelové
kecy, že až to není možné, že ti není stydno :-(

jestli je podle tebe lepší vůbec nemít informaci, že někde vede silnice, než
ji mít s nějakou docela zanedbatelnou nepřesností (já jsem nikde nenarazil na
víc než +-10 m, a to ještě kdovíjak na tom byla moje GPS a zarovnání dlaždic z
ortofoto), a spoléhat na armádu dobrovolníků, která ovšem v té době nebyla, a
aby byla, bylo potřeba už něco v mapě mít, protože málokdo je ochoten používat
prázdnou mapu, tak tedy nevím ...

K.