Jakub Sykora napsal(a):
> Ahoj,
>
> uz jsme to jednou resili pred par lety. Ja jsem byl toho nazoru, ze
> bychom meli vyuzit mistni znalosti mapperu a oznacit to podle
> oficialniho statutu s prihlednutim k mistni znalosti - lokalni
> dulezitosti toho cile.

S tím souhlasím, ale aby to bylo alespoň trochu porovnatelné po celé
republice, tak by se imho mělo dohodnout nějaké základní pravidlo a z
něj teprve dělat výjimky jedním, nebo druhým směrem. Jinak z toho
vznikne podivný miš-maš (ke kterému to teď nemá daleko ;)). A myslím si,
že pověřený obecní úřad je asi nejlepším kritériem regionální
důležitosti, ze kterého se dá vyjít.

Jen tak pro orientaci, v ČR je:
 10 place=city
615 place=town