Ahoj,

1. Uvítal bych jiné vykreslování naučných stezek (čárkovaně, čerchovaně -
> viz klíč OTM na wiki).

Ano, tohle planuju v nejblizsi dobe.

> 2. Líbilo by se mi detailnější vykreslování bunkrů (ŘOPíky menší ikonka,
> sruby větší, zničené [ruins=yes] např. tečkovaně).

Napis mi prosimte konkretne tagy v OSM, zatim mam pocit, ze vykreslujeme
jen military='bunker'

> 3. Též by bylo hezké udělat přepínání jednotlivých vrstev samostatně pro
> tur. trasy, cyklostezky, mtb, lyžařské, koňské trasy atd... třeba jen
> zapnuto/vypnuto nebo průhledností jak u mapy Lonvia.

Asi ano, ted kdyz mam konecne prepsane skripty ke zpracovani techto tras
tak uz to snad bude mozne.

Diky za pripevek,
Martin