Ahoj,

> [...]
> tam u te III objevil vykricnik, coz v dobe prechodu na liniove znaceni
> nebylo). A pokud ten usek byl takhle kratky, tak se v mape nemusel vubec
> objevit a nekdo by si tam pak mohl rozbit nos.
>
> Mozna bychom mohli zkusit to zkombinovat, resp. do samostatne zapinatelne
> vrstvy pridat ty piktogramy. A ty krizky asi trochu zvetsit, vicemene na
> uroven pricnych carek, ktere se pouzivaji pro 5/6 (Martine, podle noveho
> prirustku by se mela znacit i 6 - ale pro ucely beznych smrtelniku bych
> ji znacil uplne stejne jako 5 ;) ) - u tech pricnych carek se mi jeste

Ted uz je dohromady znaceni 4 a 5, tak k tomu tu 6 klidne pridam. Uvidime,
jestli to bude po rozsireni na Alpy apod. potreba rozlisovat.

> 3) oddelit jednotlive vrstvy do vrstev, aby se daly vypinat a zapinat.
> Vrstva turisticka, cyklisticka, kombinace

Mas napad, jak ty kombinace delat s ohledem na odsazovani - aby se
> pres sebe nekreslily nevhodne turisticke, lyzarske, cyklisticke,
> konske, a pritom aby to nebralo kombinatoricky cas na renderovani
> (vsechny kombinace - coz by se dejme tomu dalo vygenerovat programove)
> a jeste to nebylo hnusne? :)

Mam zakladni predstavu: jednu zakladni mapu nechat tak jak je a k tomu
druhou bez jakychkoli tematickych tras a popisu (s vyjimkou popisu rek). K
tomu dat k dispozici overlay vrstvy (POI, popis, tur.trasy, MTB trasy,
cyklotrasy, MTB symboly). Soucasne schema databaze uz mi to zrejme umozni.
Jeste nedavno to z ruznych duvodu neslo. Porad ale budou problemy s
prekreslovanim popisku.

Martin