Ahoj,

> tiskarny... Vsechny ty carkovanosti podle meho trochu zneprehlednuji
> situaci - od pohledu krome souvisle cary tu obtiznost jen tak tipuju.
> Co znamena treba trasa z malych plusu? Nikde se to clovek nedovi a muze
> si jen domyslet...

tohle je desynchronizace legendy k mape s tim, jak se mapa nyni kresli,
coz je samozrejme bug.

> Puvodni znaceni eliminovalo, ze se clovek sekne pri planovani trasy o
> rad s obtiznosti. Chtel-li v prumeru maximalne III, tak se vyhybal vsem
> ctvereckum a krizkum a mel hotovo. Pri dnesnim znaceni musi porovnavat
> frekvenci prerusovani a mohou mu uniknout kratke useky s vyssi obtiznosti.
> Instalaci vykrickniku na prudke zmeny obtiznosti beru jako super napad.

Docela jsme na tomhle stravili s Martinem jisty cas diskusi, jak to
delat a co je lepsi. Problem se piktogramy byl ve skutecnosti v tom,
ze prinejmensim ten algoritmus, co Martin pouzival, nedokazal postihnout
kratsi useky s jinou obtiznosti - dost casto se Ti stane, ze mas kus
trasy I a pak je tam par desitek metru II nebo III (dneska uz by se
tam u te III objevil vykricnik, coz v dobe prechodu na liniove znaceni
nebylo). A pokud ten usek byl takhle kratky, tak se v mape nemusel vubec
objevit a nekdo by si tam pak mohl rozbit nos.

Mozna bychom mohli zkusit to zkombinovat, resp. do samostatne zapinatelne
vrstvy pridat ty piktogramy. A ty krizky asi trochu zvetsit, vicemene na
uroven pricnych carek, ktere se pouzivaji pro 5/6 (Martine, podle noveho
prirustku by se mela znacit i 6 - ale pro ucely beznych smrtelniku bych
ji znacil uplne stejne jako 5 ;) ) - u tech pricnych carek se mi jeste nestalo,
ze bych si je s necim spletl.

> [...]
> Bylo by hezke videt, ze clovek zacal nekde, nejvyssiho mista dosahl
> nekde a skoncil nekde. To, ze to uz nebude uplne presne bych neresil.
> Nominatim ale i ve volne prirode zpravidla nalezne v malickem okoli
> nejakou kotu, vesnici nebo ulici. Pripadne by u kilometraze dole mohl
> byt seznam obci a mest, ktera byla projeta. Hodne by to cele
> zjednodusilo ztotozneni profilu trasy. Informace, ze mezi 13 a 14 km je
> prudke stoupani je sice hodnotna, ale v mape budu tezko odhadovat, kde
> to presne je, pokud je teren clenity a zatackoidni. Vice na [1]

Koukam, ze bych zas mel vypsat nejake hejno bakalarek, aby mel Martin
cas jeste na nejakou jinou praci ;o).

> 3) oddelit jednotlive vrstvy do vrstev, aby se daly vypinat a zapinat.
> Vrstva turisticka, cyklisticka, kombinace

Mas napad, jak ty kombinace delat s ohledem na odsazovani - aby se
pres sebe nekreslily nevhodne turisticke, lyzarske, cyklisticke,
konske, a pritom aby to nebralo kombinatoricky cas na renderovani
(vsechny kombinace - coz by se dejme tomu dalo vygenerovat programove)
a jeste to nebylo hnusne? :)

Petr