+1

přinejmenším tangogps to neumí - takže když někde jsem, zapnu gpsku, zjistím,
že nemám dlaždice, připojím se na net s tím, že mi je tangogps stáhne, tak
budu nahranej, když na tom, co stáhne, nic nebude, protože všecko zajímavý
bude v extra vrstvách

něco jinýho to je doma u počítače, kdy si hezky na velký klávesnici můžu
napsat skriptíky a podklady si připravit s dostatkem výpočetního výkonu i
rychlosti stahování z netu (nemluvě o ceně, ne každej má na mobilu neomezenej
datovej tarif jen proto, že jednou za čtvrt roku je někde fakt mimo
civilizaci)

K.