Hlavní problém ve vícejazyčných názvech vidím v tom, že neexistuje jednotný
formát jakým se značí, a také není nijak vyznačeno, že o vícejazyčný název jde.
Tvůrce rendereru potom nemůže žádným způsobem rozhodnout, jak bude vícejazyčné
názvy zpracovávat.
Před tím, než se začnou prosazovat i do míst, kde dosud nejsou by se mělo
napřed nějakým způsobem rozšířit i systém tagování aby to bylo jasné. Možná by
bylo nejlepší zavést nějaký tag "name:multikulti".

> Od: "Petr Morávek [Xificurk]" <xific...@gmail.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] vícejazyčné názvy
> Datum: 01.3.2012 18:38:21
>
> NE!! Já už fakt nevím, jak to lépe napsat...
> http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2012-February/007297.html
>
> Čtete vůbec CO jsem napsal v těle mailů, nebo jste se zasekli na
> předmětu "vícejazyčné názvy"?
>
> Petr Morávek aka Xificurk

Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz