Ahoj,

chtěl bych se zeptat na správné značení trunk a motorroad. Do této chvíle jsem
si myslel, že "highway=trunk" znamená silnici rychlostního typu (čtyřproudá,
mimoúrovňová křížení) bez ohledu na to, jestli tam bezmotorová vozidla smění
nebo ne. Domníval jsem se, že pokud tam nesmí, tak se přídává "motorroad=yes".

Na wiki to ale není dostatečně jasně popsané - je tam, že pro ČR trunk znamená
silnici pro motorová vozidla. Pro SR už je tam ale poznámka, že to můžou být i
jiné čtyřproudé silnice. V Rakousku je naopak tamější silnice pro motorová
vozidla často pouze dvoupruhá.

Jak se to má tedy značit? Je popis na wiki správně?

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trunk
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Motorroad

Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz