Dne 12.7.2012 10:24, Jakub napsal(a):

> *** Ano stranky wiki pisou zpravidla novacci, kdy pochopi jak to
> funguje. Stari matadori to maji v hlave (derave).
>
> No možná to odpovídá realitě, ale není to dobře. Pro mě alespoň tedy
> ta nejvíce matoucí a flustrující věc na OSM je to, že sice existuje
> nějaká polodokumentace (wiki), ale není moc jasné jaký mají informace
> v ní obsažené status. U některých věcí mám pocit, že by bylo lepší je
> tam vůbec nemít, než je mít napůl. Jako nováček bych ocenil stručnou
> informaci typu:
>
> Jak mapovat budovy: použijte tag building=yes, housenumber= .... ,
> [...]

Z toho si nic nedelej, to je normalni stav ;D.
Varianty jsou vpodstate v zakladu dve - podivas se, jak se co renederuje
a podle toho to otagujes => mapa bude sice vypadat pekne, ale tagovani
muze byt logicky spatne (= napriklad navigace te bude blbe navigovat).
Varianta druha je, ze to budes tagovat nejak "logicky" spravne, ale to
muze prozmenu generovat nepeknou mapu. Tady samo muzes vznest pozadavek
na upravy renederu, ale v nekterych pripadech to je na hodne dlouhe lokte.

Vicemene totiz panuje +- schoda na nejzakladnejsim (a i to bude v
ruznych zemich jinak - staci kdyz trocha odzoomujes, a uvidis jak je
kazda zeme jinak barevne ladena), ale jakykoli dalsi detaily = kazdej si
to dela jak se nekde docet/vykoumal/mysli si ... ze je to spravne.