Dne 22.7.2012 12:30, Michal Pustějovský napsal(a):

> Měl jsem na mysli např. dům s třemi různými obchody - každý obchod taguju
> zvlášť
> jako bod uvnitř budovy zhruba na místě, dke je ve skutečnosti. Ten "uni"
> krámek
> se dá tagovat jako shop=convenience nebo třeba shop=general.

Ano, ale tohle byl samo jen nastrel, nasobny tagovani by se hodilo na
mnohem vice veci nez jen urceni typu shopu. Zmineny oddelovani
strednikama je prozmenu zhuverilost z principu - je to XML => ma to mit
svuj tag a ne neparsovalteny stredniky. Jiny priklad - source, nevim
proc by prvek nemoh mit trebas 10+ tagu source.

> Osobně bych se neotagovaným cestám a relacím vyhýbal, pokud to není nutné.
> Navíc
> "virtuální" hranici vytvoříte už samotným vymezením plochy
> bez tagu barrier=*.
Samo, tohle pouzivam spis v okamziku, kdy vidim z jedny strany plot a z
druhy strany je nejaka soucast arealu bez oploceni ... => kombinace vice
cest.