Rozhodně podle toho nejde obkreslovat, to by bylo jako to kreslit podle googlu. Já to používám tak, že se podívám na místa kde to znám a vidím kolik je tam toho promazáno - je to přehlednější než koukat do promazané mapy a hledat kde co chybí. No a pak to dokreslím jako obvykle. No a když už jsem v tom, tak to dělám líp než to bylo, tj, dodělávám tam i věci které tam předtím nebyly.

Jakub

PS: Odebírám list v digest módu a žere mi to diakritiku (viz citace níže plná otazníků). Máte někdo stejný problém?