On Wednesday 25 July 2012 13:55:02 Václav Řehák wrote:
> Naprosto souhlasím se vším uvedeným v tvém mailu.
>
> Vedena (možná) dobrými úmysly provedla OSMF přelicencování hodně
> špatným způsobem a ukázala, že se nezajímá o názor komunity. To
> považuju za vážné zjištění. Řešením by mohl být FOSM fork, ale nejsem
> si jistý, zda je to životaschopný projekt, proto se skřípěním zubů
> pokračuji v editacích hlavní db a čekám, jak to celé dopadne.

Zdravím všechny,

vzhledem k tomu, že můj názor byl na tomto listu přijatý
vcelku pozitivně/bez vyslovení výhrad, tak jsem zase po měsících
zkusil jestli někdo z OSMF odpoví na příspěvek do legal-talk.

http://lists.openstreetmap.org/pipermail/legal-talk/2012-July/007173.html

Zároveň zítra odjíždím na dovolenou, takže se případně
na diskuzi na legal-talk občas podívejte a vyjádřete
svůj názor.

S přáním příjemného prožití léta,

                  Pavel Píša