Zdravím,

metainformace o tom, že se něco nemá importovat z RUIAN, protože je to
tam špatně, by podle mě chtělo mít přímo v OSM. A to včetně informace
o tom, odkud konkrétně ta spolehlivější informace pochází.

Honza

PS: Doplňování čp. podle čísla na popelnici nemusí být moc spolehlivé,
protože občas někdo popelnici prodá/koupí, ukradne, ... a číslo
neodpovídá.