Právě z důvodu, že jsou objížďky kvůli kamionům tak dlouhé (viz http://www.mukolin.cz/prilohy/Zpravy/598/37dio_kolin_i_38_vedeni_objizd_tras.pdf), jsem chtěl o nich dát vědět řidičům předem. Jeli by pak třeba rovnou po Černokostelecké a zbytečně nezatěžovali již tak přetížené objízdné trasy. Navigace sama může najít krátkou objížďku, která je příjezdová do pískovny a jezdí tam těžké kamiony, avšak nyní tam bude omezení na 7 tun.

LuKo