Ahoj,

spichnul jsem programek na porovnani hranic, co mame nyni v OSM, s
hranicemi v RUIAN.

Překvapením je, že u zhruba 1500 (10%) KÚ se průběh hranic liší o 100m a
více. Takže jsem spíchnul skript, který dokáže automaticky hranice
opravit (nahradit) podle dat v RUIAN, malý test [1].

Co to (ne)umí:
- opravuje hranice po jednotlivých KÚ.
- nešahá na KÚ, která jsou na hranici ČR.
- nešahá na KÚ, u kterých se změnily sousedi (např. RUIAN říká, že
hranice KÚ X sousedí s KÚ A,B,C, ale v OSM máme, že sousedí s A,B,C,D).
- vytvoří nové body a cesty podle RUIAN, updatne relace hranic a na
závěr se pokusí smazat staré body a cesty.

Než to pustím nějak ve větším chtěl jsem to trochu prodiskutovat, jestli
takhle ano, příp. co změnit.

Především mě zajímá jaký máte názor na zjednodušení geometrie
importovaných cest (momentálně se žádné neprovádí)?

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk

[1] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/426320