Mike wrote:
> Co jsem tak vysledoval, tak to máme přesněji než třeba Němci, kteří to
> importovali z nějakého soukromého mapového zdroje, ne moc přčsného. Ale
> stejně - onehdá jsem hejbnul kouskem hranice, protože byla očividně mimo
> a to bylo křiku...
>
> Tak hodně štěstí.
>
> Mike

Ahoj,

koukal jsem jak moc se liší státní hranice v OSM oproti RUIAN verzi.
Vygeneroval jsem vizualizaci [1] úseků hranice, kde byla výraznější
odchylka (>50m).
Pokud někdo trochu znáte některý ze zvýrazněných úseků, zkuste se
mrknout která verze je přesnější. Pokud to bude ta naše z RUIAN, tak
zkusím kontaktovat sousedy a poradit se, jak s případnou aktualizací.

Předem díky,
Petr Morávek aka Xificurk

[1] http://osm.pada.cz/cr.html