Dne 4.9.2012 18:33, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):

> Ahoj,
>
> koukal jsem jak moc se liší státní hranice v OSM oproti RUIAN verzi.
> Vygeneroval jsem vizualizaci [1] úseků hranice, kde byla výraznější
> odchylka (>50m).
> Pokud někdo trochu znáte některý ze zvýrazněných úseků, zkuste se
> mrknout která verze je přesnější. Pokud to bude ta naše z RUIAN, tak
> zkusím kontaktovat sousedy a poradit se, jak s případnou aktualizací.
Cus,

Koukal sem na to zbezne, u nekterych sem dokonce jako autor uveden ja
... (nevim proc, zjevne kvuli relicenc bootovi), napr hranici s Nemeckem
za hrenskem sem 100% posunoval do pozice, kde je na KM a ten bot to
nejspis zmenil zpet, protoze takhle blbe sem ji urcite nedelal ...
Celkem se da rict, ze ty marknuty useky = prevazne hranice je vedena v
ose vodniho toku, kterej sam o sobe neni importovanej nijak zvlast
presne, ale stavajici hranice v OSM ho jen +- kopiruje, kdezto data v
KM/RUIAN ho kopirujou daleko presnejs.

Jak sem psal, nebal bych se to modnout vsechno, dost pochybuju ze bude
nekdo ze sousedu mit presnejsi zdroj. Navic, pokud je mi znamo, tak
statni hranice pochazeji (a tudiz z jiste 90%) z predchoziho
obkreslovani(pomoci bota) nasi KM. Jen budes muset poresit relace,
nektery useky budou mozna v 10+ relacich.