Dne 29.8.2012 10:33, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> S tím upravováním starých cest to není tak jednoduché. Není úplně
> jednoduché analyzovat, jaké části hranice se jak změnily, a rozhodnout,
> jestli se hranice posunula někam jinam, nebo jde jen o nepřesnost určení
> polohy té staré.
> Obecně asi takových případů příliš nebude. Upravil jsem skript podle
> připomínky Lukáše, aby nemazal cesty/nody s jinými tagy, tento konflikt
> mi hlásí v logu. Přijde mi jednodušší se po aktualizaci na dané místo
> podívat ručně a případně daný objekt znovu sloučit s hranicí.

Aktualni stav hranic je, ze jsou dost nepresne (+- metry az desitky
metru). Par useku sem zpresnil jak se dalo (dle KM) a je na nich note
"nesahat, presne ..." (prevazne okres teplice). Predpokladam, ze pokud
je bod hranice do rekneme tech 10m od bodu v RUIAN, a "sirokodaleko"
neni zadnej jinej, lze jej prohlasit za "ten bod" a posunout jej do nove
pozice. Na useky mezi takto detekovanymi body bych pak asi doplnil
chybejici z RUIAN. Vyhoda je, ze nebudu nic delat s vlastni way = zadny
aktualizace relaci ...

Pokud takovy (posunovany) body jsou soucasti neceho dalsiho (budova,
plot, ....) je to stejne asi na nejaky polomanuelni proces. Samo,
vytvorit novou hranici a starou odstranit by bylo jednoduchy, ale jak
bylo receno, ztraci se informace, ktera muze a nemusi odpovidat
stavajicimu stavu (plot, vodni tok, ...)

Asi bych navrhnul zjistit:
1) pocet hranic, ktere jsou vedeny jako ciste samostatne objekty (=
nikde nesdili zadny usek ani body s nicim jinym). U tech bude
aktualizace asi celkem bezproblemova.
2) pocty hranic se soubeznyma cestama - mozna rozpadnout na ruzne typy
(voda/silnice/...)

A podle toho kolik z toho vypadne bych resil co s tim dal. Podle me bude
drtiva vetsina hranic vzhledem k predchozimu importu nenapojena nikam a
tech problematickych useku by nemuselo byt mnoho.