Dne 30.8.2012 17:56, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> [...]
> Bez obalu řeknu, že se mi příliš do téhle analýzy nechce... nějaký jiný
> dobrovolník? Ale už nějakou dobu se snažím udržovat hranice v
> konzistentním stavu, takže mám trochu přehled - objekty napojené na
> hranice jsou spíše výjimkou.
>
> Obecně mi není moc jasné, jaký problém se snažíš vyřešit - že se při
> aktualizaci ztratí informace o napojení? Rozhodnout, jestli napojení
> stále platí nebo ne, stejně musí člověk. Třeba tak, že se podle logu
> aktualizace podívám ručně na danou oblast. Plně automaticky to
> rozhodnout fakt nejde. Nevidím žádný přínos v zesložiťování nastíněného

Vidim problem v tom, ze takhle vyrobis cosi jako totalne oddelenou
vrstvu, sniz kdokoli cokoli spoji, tak ty mu to smaznes. => muzem
vytvorit to co tu bylo zmineno, bitmapu z RUIAN, prohlasit "tohle sou
hranice" a neni co resit. A bylo by zahodno nejen zpresnit stavajici
stav, ale umoznit i potencielni aktualizace do budoucnosti. Ze je to
slozitejsi - no to je.

BTW: Zrovna nedavno sem opravoval hranice s polskem aspon co se lv tejce
(a pak sem opravil i statni hranice polakum a doplnil kus hranice na
slovensku), protoze to bylo totalne rozjebly ... at zije zmena licence
... a to slovaci pokud vim ty hranice taky z neceho importovali ...