jzvc wrote:
> Vidim problem v tom, ze takhle vyrobis cosi jako totalne oddelenou
> vrstvu, sniz kdokoli cokoli spoji, tak ty mu to smaznes.

Ale vždyť už jsem několikrát psal, že jako nejlepší řešení vidím, že se
podle logu na těch pár spojených starých objektů podívám ručně, a pokud
to bude vhodné, tak je spojím zpět.
Můžeš napsat konkrétně, co se ti na tomhle postupu nezamlouvá? Tohle
podle mě fakt jinak než ručně (člověkem) rozhodnout nejde, pokud máš
opačný názor, popiš prosím rozhodovací algoritmus (stačí slovně), který
by tento problém spolehlivěe automaticky řešil.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk