Ahoj,
projižděl jsem okolí pomocí KeepRight a hledal chyby. Když jsem
zabrousil nad domovské město objevil jsem v blízkých vesnicích a městech
strašné množství chyb, a jak jsem je postupně pomocí znalostí míst, cuzk,
Bingu a uhul:ortofoto postupně chyby opravil (překřížené cesty, cesty bez
napojení, několik cest v sobě a další hromady velkých a zjevných chyb,
nesmyslné tagy silnic),při prozkoumání historie jsem zjistil, že tohle mrví
jeden člověk. A teď jsem objevil další:

http://www.keepright.at/report_map.php?schema=80&error=41094953

Nějak mi to tam nesedělo (hlavně to nakreslí skrz cestu), a
jelikož zde zrovna není Bing, koukal jsem na Uhul, a absolutně tam tu vodu
neviděl, ani si na ni nevzpomínám. A jelikož tohle konkrétní zákoutí úplně
neznám, mrknul jsem na Google Mapy, abych si ověřil, že je to opravdu
pitomost. A je, tam žádná voda není. Co s tím? Takový člověk je pohroma,
nevím proč to dělá, když to tak naprosto fláká. Neříkám, že já jsem pár
chyb ze začátku neudělal,ale nic tak hrozného, zjevného a hlavně prakticky
na většině, co se udělalo.
90% chyb co tam v oblasti těch několik vesnic a měst byly, byly jeho práce.
Typy silnic mrská jak přijde pod ruku (taková obyčejná spojovací silnička,
spíš ale track grade1 označená jako pěší zóna, což samozřejmě není).
Co na tohle říct? Když najdu chybu, kterou nemohu/nechci opravit, tak
upozorním autora, ať provede korekci, ale co říct na tohle?