Lukas Kohout <luko@...> writes:

>     Souhlasím. Také se mi tu objevil jeden
>       takový "aktivní blbec", který v krátkém čase vygeneroval obrovské
>       množství nových cest, ploch a bodů. Mlátil to do editoru, jak mu
>       to přišlo pod ruku, cesty a plochy náhodně přes sebe, různé
>       cestičky nenapojené na existující silnice, nové cesty by nejradši
>       v celé mapě "namaloval" jedním tahem se všemi důsledky z toho
>       plynoucími (např. u slepé cesty se jednoduše vrátil bez přerušení
>       kreslení). Keepright předtím poměrně čistý po něm hrál všemi
>       barvami. Při kontaktu z něj vypadlo, že OSM objevil a do editace
> [...]

Já to dokážu pochopit, nejsem ras, ale proč tam kreslí nějakou vodní plochu,
která nejspíš neexistuje? Opravdu mi to nejde do hlavy. Nepochopení křížení
apod. dokážu pochopit, ale tohle? Jak říkám, neznám tu v okolí každý metr,
ale na jakýchkoli ortofoto mapách vidím, že tam žádná voda není, ani nevím,
proč by tam někdo dělal skutečný rybník, podle mne by to ani nešlo. Ani
netuším, co by to mohlo být jiného. No asi ho zkusím kontaktovat, nic mi
jinak nezbývá, ale moc se do toho neženu. Nerad někoho kárám, samotnému
mi to nedělá dobře, ale když není zbytí...