> Já to dokážu pochopit, nejsem ras, ale proč tam kreslí nějakou vodní plochu,
> která nejspíš neexistuje? Opravdu mi to nejde do hlavy. Nepochopení křížení
> apod. dokážu pochopit, ale tohle? Jak říkám, neznám tu v okolí každý metr,
> ale na jakýchkoli ortofoto mapách vidím, že tam žádná voda není, ani nevím,
> proč by tam někdo dělal skutečný rybník, podle mne by to ani nešlo. Ani
> netuším, co by to mohlo být jiného. No asi ho zkusím kontaktovat, nic mi
> jinak nezbývá, ale moc se do toho neženu. Nerad někoho kárám, samotnému
> mi to nedělá dobře, ale když není zbytí...

Co kdybychom si pro tyhle pripady nachystali do wiki nejaky standardizovany
text emailu, ktery by znel rozumne povzbudive a nikoli negativisticky, aby
to clovek nemusel vymyslet pokazde znova (zvlaste, kdyz nerad kara apod :))
Neco jako

---
Vážený uživateli,

všimli jsme si Vašich příspěvků do projektu OpenStreetMap (OSM). Vážíme si
každého,
kdo je ochoten věnovat svůj čas budování největší otevřené databáze geodat
a z nich generovaných mapových podkladů. Bohužel se ale ve Vašich příspěvcích
objevily následující problémy:
- ...
- ...
Rádi bychom Vám proto nabídli pomocnou ruku, aby Váš čas investovaný do projektu
OSM byl co nejefektivněji využit. Prosím, dbejte na to aby Vaše data byla co
možná
nejaktuálnější a nejpřesnější. Pokud data z něčeho odvozujete, nepoužívejte
jiné než komunitou schválené otevřené zdroje
(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap)
jinak by projekt mohl mít v budoucnu velké právní problémy.

Základní informace o tom, jak sbírat, vkládat a upravovat data najdete zde:
- http://www.marekp.cz/jak-vkladat-turisticke-informace-na-osm
- https://wiki.openstreetmap.org/wiki/CS:Beginners_Guide
  (tady s tím mám trochu problém, protože si myslím, že zejména úvodní stránka
  je příliš technická a detailní s vysvětlováním pojmů jako je WMS/TMS/slippy
map
  a podobně; akorát asi nejsem momentálně schopen to napsat líp :-(( )

Pokud si nejste něčím jist, tak mne kontaktujte přímo emailem, případně se
příhlašte do konference talk-cz@openstreetmap.org, kde Vám zkušení kolegové
mappeři rádi poradí a vysvětlí nejasnosti.

S pozdravem
ZZZZZ
---

Co vy na to? Doplnujte, prepisujte, nebo strhejte... :-)

Petr