On Wed 29-05-13 23:17:22, Marián Kyral wrote:
> Relace)
> type=checkpoint
> checkpoint=tourism
> checkpoint:type=tourist_stamp
> name=3. Karlova Studánka
> checkpoint:category:cz=Jeseníky
> checkpoint:sales_point:1=Infocentrum Impuls, 793 24 Karlova Studánka 59
> checkpoint:sales_point:web:1=http://www.k.studanka.cz
> checkpoint:sales_point:2=Občerstvení U vodopádu, Karlova Studánka
> checkpoint:sales_point:web:2=http://www.kstudanka.cz
> checkpoint:sales_point:3=Lázeňský dům Libuše - recepce, Karlova Studánka
> [...]

Zdravím,

mně se to s těmi dvojtečkami nelíbí. Vždyť je to relace a relace je tu od toho,
aby měla členy, ne? Tak proč to nahrazovat spoustou dvojtečkovaných atributů?
To bych chápal maximálně jako FIXME. A ve výsledku by objekty (výše tedy
Infocentrum Impuls, Občerstvení U vodopádu, Lázeňský dům Libuše...) měly být
členem relace, s typem "sales_point".

Milan Vančura