> No nevím, tohle se hanojovi určitě líbit nebude ;-) Pokud bude třeba 6
> prodejních míst, tak to znamená, jedna relace pro samotnou TZ a dalších
> 6 relací pro prodejní místa. Přičemž to budou relace s pouhým jedním
> bodem.

Jo, tohle se mi líbí. Je to svým způsobem ekvivalent toho seznamu bokem, ale
mnohem lepší, je to celé v OSM a má to logiku. To důležité z mého pohledu je,
že se zapojí skutečné objekty, nepřidávají se jim ale nesmyslné tagy a přitom
je místo, kam zapsat metadata důležitá pro automatický update TZ.
A počet relací je v pohodě. Stejným způsobem jsou dělané už linky a zastávky
MHD, tam je také krom velké relace pro celou linku i relace pro zastávku, která
jen slučuje zastávku a její nástupní ostrůvky.

Na vysvětlenou můj nápad s externím seznamem, kdybys přeci jen nechtěl tolik
relací: účelem je mít každou TZ jako relaci obsahující tagy patřicí TZ (jméno,
ref...) a jako členy typu sales_point skutečné objekty v OSM. Externí seznam by
pak obsahoval údaje pro updatovaci skript, aby poznal vazbu
objekt_v_OSM<->identifikátor_podle_TZ. Např.

18374945  Infocentrum Impuls, 793 24 Karlova Studánka 59

kde 18374945 je ID objektu v OSM.

Výsledná "velká" relace pro každou TZ by byla stejná jako v návrhu s relacemi,
ale místo relace pro každé prodejní místo by byly členové přímo objekty v OSM a
údaje v minulém návrhu uložené v těch malých relacích by byly v tom externím
seznamu. Jelikož jde pouze o údaje pro účely importovacího/updatovacího
automatu, bylo by to i účelné.

Milan