Taky přidám drobný offtopic z nedávné diskuse na fb:

- [...] Tedy veškeré trasování značených tras v jiných než tištěných
mapách KČT je buď obšlehnuto, nebo ukradeno. [...]

-- A fyzické projití cesty a následné zadání do OSM je "obšlehnuto",
nebo "ukradeno"?

- [...] Jinak z logiky věci... Značkař jde s barvou, pilkou..., KČT mu
proplatí cesťák, pak to projde někdo jinej, zadá do OSM...a mapa je
hotová! Hurá! KČT je vůl, že tam ti lidi posílá a platí jim za to, že
každé tři roky obnovují značené trasy, vyvěšují směrovky, apod.. není
lepší přispět na to značení?

Tím pro mě diskuse skončila. ;)

-- honny