Dne Po 15. července 2013 16:28:56, jzvc napsal(a):
> Mimochodem, nebylo by mozna od veci na to jit "od lesa" - tedy pres
> penize, a zatlacit na prislusne rozdelovace dani. Nevim proc by mel
> kdokoli prispivat na neco, co se dela "potaji". Pokud stat/kraje dotuji
> znackovani, musi byt nekde veskere informace co kde a kdy bylo znaceno.
> A dokonce jsou ty urady tuto informaci povinne poskytovat => je v jejich
> zajmu donutit KCT ke zverejnovani.

jenže oni mají ve smlouvě vágní pitominy typu "obnova 1/3 tras", takže kraj ti
na informaci "a které to byly" neodpoví - leda tak poštvat na to nějaký audit,
zda byla dotace využita v souladu s deklarovaným účelem

no ale ani tak si nepomůžeš, protože se dozvíš, že to byla trasa z bodu A do
B, z C do D atd., ale čísla říct nemusí

nicméně také mě napadlo vhodně namotivovat nějakého úředníka, když už to teda
ten kraj chce dělat z toho důvodu, aby se u nich rekreanti cítili dobře, tak
by jim měl servis rozšířit o související informace - no a tyto napříště v
souvislosti s dotací vyžadovat

no ... teď ještě nějakého dobrovolníka, co ty úředníky zpracuje :-)

K.